«O άνθρωπος πρέπει κάθε μέρα ν᾽ακούει ένα γλυκό τραγούδι, να διαβάζει ένα ωραίο ποίημα, να βλέπει μια ωραία εικόνα και, αν είναι δυνατόν, να διατυπώνει μερικές ιδέες. Αλλιώτικα χάνει το αίσθημα του καλού και την τάση προς αυτό…». Γκαίτε
Ηλεκτρονική αποστολή της δικής σας φωτογραφίας: arkadikovima@gmail.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Ντίνος Κυπριανού - Κλείσε τα μάτια και ονειρέψου μου είπαν


Κλείσε τα μάτια και ονειρέψου μου είπαν , 
θα δείς τον ήλιο να λάμπει θα δείς αστέρια 
την νύχτα να χορεύουν ακόμα και νεράιδες θα δείς εκεί κάτω στα ρυάκια .
Κλείσε τα μάτια μου είπαν και κάνε μιά νέα αρχή ξανά ερωτέψου 
ξανά χαμογέλασε ξανά , ξανά ....... ξανά .

Η αλήθεια είναι τα έκλεισα τα μάτια και Ωώώώώ Θεέ μου 
τί όμορφα γυαλίζει ο κόσμος του ονείρου ,
είδα λέει πώς είχα αδαμαντορυχεία , ήμουν λέει σουλτάνος 
με χαρέμια ακόμα και ολόχρυση άμαξα είχα που την σέρναν πανέμορφα άσπρα άλογα ..

Μπορούσα λέει να περπατώ στο νερό 
ωσάν να ήμουν ο Ιησούς απο την Βηθλεέμ , 
μπορούσα επίσης με ένα πήδημα μου να βρεθώ στο φεγγάρι .
Πόσο όμορφα αυτά που είδα ....................................

Μα όταν άνοιξα τα μάτια μου είδα ότι έβλεπα πάντα ...
τα όνειρα είναι για τους ονειροπαρμένους είδα την αλήθεια και πάλι κατάματα .

Αυτός ο φίλος μου ο Νίκος είναι ακόμα στο αναπηρικό ,
 η Αντρη πολεμά με τον καρκίνο , ο Στέλιος , ο Μηνάς , 
η Γεωργία μπορώ να αγνοήσω τον πόνο ;; μπορώ να ονειρεύομαι ;;;; 
ξέχασα και τον μικρό Γιαννάκη που δέν έχει λεφτά για ρούχα φέτος πάει πρώτη τάξη στο δημοτικό ...

Το φθινόπωρο μπήκε για καλά στην ψυχή μου ..

Ντίνος Κυπριανού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου